Як вибрати формат кейтерингу для бізнес-заходу

20 січня 2021

Як спланувати діловий захід

Щоб захід був яскравим, результативним і таким, що запам'ятовується, важливо правильно спланувати його і продумати усі деталі. Спочатку треба сформулювати ідею і завдання, а на їх основі скласти програму. Вона повинна мати детальний опис і бути спрямованою на рішення поставлених завдань.

При плануванні важливо не лише розуміти, яких цілей треба досягти, але і розрахувати, які засоби можна витратити. Окрему увагу варто приділити організаційним питанням: коли, де і як пройде акція. Умови проведення мають бути продумані в подробицях. Треба заздалегідь прорахувати, які послуги знадобляться, чи треба брати в оренду технічне устаткування. Комфорт гостей – один з основних пріоритетів, тому слід потурбуватися про харчування – замовити кейтерингове обслуговування.

Особливості кейтерингу для корпоративних акцій

Приватні вечірки припускають спілкування і розвагу, тоді як основна мета ділових event-подій – розвиток бізнесу. Вона досягається шляхом виконання таких завдань:

  • отримати прихильність співрозмовника;
  • притягнути увагу клієнтів;
  • прорекламувати нові товари;
  • зацікавити інвесторів.

Офіційні заходи – візитна картка компанії. Рівень їх організації показує професіоналізм співробітників або керівництва, тому логістика й обслуговування гостей мають бути бездоганними. Компанія BOX Catering надає сервісне обслуговування на вищому рівні, залишаючи у клієнтів тільки хороші враження.

Як вибрати відповідний формат

Спосіб організації кейтерингу обирають, враховуючи:

  • цілі компанії;
  • виділений бюджет;
  • кількість запрошених.

На основі таких початкових даних досвідчені співробітники кейтерингової компанії запропонують вам відповідний формат обслуговування, що дозволяє створити комфортні умови для спілкування і відпочинку гостей.

Проведення короткої ділової зустрічі

Провести переговори із замовником або компаньйоном по бізнесу можна у форматі ділового сніданку, який допомагає задати енергійний і невимушений тон діалогу, підвищує результативність бесіди. Бізнес-ланч не обов'язково повинен проходити в кафе. Звернувшись в кейтерингову організацію, можна провести його в офісі або будь-якому другом зручному місці.

На діловому сніданку подають гарячий чай і каву, млинчики, сирники, круасани та іншу випічку. Смачні блюда допомагають завоювати прихильність співрозмовника і підвищують ефективність переговорів.

Фуршет як частина офіційного заходу

Фуршет популярний як завершальна частина офіційних акцій. Він дозволяє наситити гостей і поспілкуватися з ними в неформальній атмосфері, встановити ділові контакти, обговорити насущні питання. Його проводять після конференцій, презентацій, у рамках офіційного свята або тимбілдингу.

Гості не розсаджуються за столами, а вільно переміщаються і спілкуються, пригощаючись порційними закусками. Популярні блюда для фуршету: канапе, рулетики, мініатюрні бургери, шашлички й тапаси. Вони розташовуються на спеціальному столі.

Коли доречна кава-брейк?

Конференції, наради й переговори, не обходяться без перерви, що дає можливість відпочити й перекусити. Кава-брейк потрібна там, де присутнім необхідно довго знаходитися в увазі. Під час коротких перерв подають випічку, сендвічі, легкі закуски. Передбачивши каву-брейк, компанія показує турботу про своїх клієнтів або соратників. Її можна проводити на будь-яких майданчиках.

Як провести урочисту подію?

Банкет підходить для урочистих корпоративних приводів, зустрічі поважних осіб, наприклад, закордонних інвесторів. Усі деталі, включаючи елегантне оформлення і вишукані блюда, складаються в особливу атмосферу, підкреслюють статус фірми.

Банкет – різновид кейтерингу, що припускає розсадження за столиками й офіціантське обслуговування. Подаються закуски, салати, гарячі блюда, десерти. Банкети замовляють для статусних заходів з концертною частиною.

Коктейль як різновид вечірнього кейтерингу

Вечірній буденний захід можна провести у форматі коктейльної вечірки. Коктейль доречний для відкриття виставки, шоу-руму, презентації нової продукції або колекції. Він припускає пригощання коктейлями й шампанським, а також відповідними закусками, але не передбачає подання ситних блюд. Коктейль – це розслаблена атмосфера і хороша обстановка для пошуку нових контактів, обговорення угод.

Креативний формат: анімаційні станції

Станції демонстраційного представлення пожвавлюють захід, звертають увагу присутніх на процес приготування блюд. Це креативне, живіше і цікавіше, ніж фуршет. Можна спостерігати за приготуванням віденських вафель, азотного морозива, вуличної їжі.

Кейтеринг надасть солідності будь-яким переговорам або презентаціям, допоможе створити позитивне враження у покупців або партнерів, добитися їх прихильності. Фахівці BOX Catering допоможуть правильно вибрати його формат, який забезпечить комфортну атмосферу для перебування гостей, приверне до спілкування і налагодження корисних контактів.