Оригінальний і недорогий фуршет: місія здійснима

19 січня 2021

З іншого боку, попри підвищення цін на продукти, курс долара і рівень зарплат, усі ми хочемо хоч би пару раз на рік відсвяткувати важливий день для сім'ї, друзів або колег красиво. А головне – безболісно для гаманця.

Дуже часто питанням організації банкету займаються івент-менеджери, HR- и, піарники й маркетологи. Окрім них, з таким завданням стикаються офісні співробітники, які хочуть здивувати співробітників на роботі, зробити атмосферу комфортнішою і зблизити колектив. А також усі мешканці Одеси та Києва, які хоч раз самостійно планували організувати красиве застілля для сім'ї або друзів.

Усіх цих людей ми хочемо заспокоїти. Організувати бюджетний, але ефектний фуршет на роботі, весіллі, презентації, кінопрем'єрі, Дні народження... та де завгодно - реально. Це можна зробити без збитку для зовнішнього вигляду святкових столів, смаку блюд, ситості й задоволених осіб гостей. Увесь секрет в складанні правильного меню, розрахунку потрібної кількості їжі.

Поради з організації

Основа будь-якого застілля на роботі незалежно від бюджету – ця різноманітність блюд. В першу чергу, закусок або салатів. Вони прості в приготуванні, дуже ситні і їх можна оформити стильно. До того ж вони не затратні за ціною:

  • сирні, м'ясні, рибні, овочеві нарізки
  • м'ясні, овочеві канапе
  • салати м'ясні та овочеві
  • міні-піроги
  • кіш-лорени
  • ситні несолодкі кекси
  • капкейки
  • легкі бутерброди
  • сендвічі для розігрівання апетиту
  • напої (алкоголь, солі, вода)

Вибір недорогих закусок величезний. Вам залишилося визначити, які з них ви хочете бачити на святковому столі, «зістикувати» їх вартість зі своїм бюджетом.

Хитрощі на фуршеті

Одна з улюблених частин урочистого заходу (окрім основного блюда) - це прелюдія, а саме – дегустація бутербродів, канапе, пирогів і салатів. Ми коротко розповімо про те, до яких хитрощів можна вдатися в приготуванні цих блюд, щоб бюджет свята не став захмарним, а вартість не розчарувала.

Звичайно, бутерброди можна приготувати з недорогого сиру і ковбаси. Але якщо ви хочете здивувати колег, сім'ю або друзів, то краще вибрати багатошарові сендвічі з білого або темного хліба з різними начинками: паштетами, сирами, овочами, м'ясом.

Недорогий салат може виглядати не менш ефектно, якщо викладати його не в тарілки, а підійти до сервірування креативно. Замість посуду краще використати, наприклад, тестові кошики. Рекомендуємо вибрати підсолені, щоб вони доповнювали салати.

Швидкий і смачний вид закусок на будь-якому заході – канапе. Це найзручніша і простіша в приготуванні їжа. Поєднуйте на одній шпажці дорогі та бюджетні продукти, чергуйте кольори та смаки. Так, в одній компанії можуть виявитися недорога салямі та курка гриль з важкою, соковитою креветкою або дорогим томатним сиром. Які інгредієнти використати в канапе? Тут справа за вашою фантазією!

До речі, ще ми рекомендуємо гратися з формами на святковому столі. Прості салати для ефектності можна викладати не на тарілки, а на тостові хлібці, чіпси або солоні крекери.

В якості прикрас для будь-яких видів закусок можна використати зелень: салат, руколу, петрушку. А також маслини або оливки, каперси, перепелині яйця, помідори-чері. З таким набором прикрасити й організувати фуршетний стіл простіше і приємніше!

Де провести фуршет?

Ми вважаємо, що не місце прикрашає фуршет, а фуршет місце. Тому особливої різниці, де організувати застілля, немає. Хочете організувати бюджетне свято своїми силами? Зупиніться на внутрішньому святкуванні, наприклад, на роботі – в офісі.

Для цього краще вибрати просторе приміщення - конференц-зал або хол. Не забудьте, що в цьому залі вам доведеться розмістити довгі фуршетні столи. При додатковому бюджеті на організацію івенту на роботі часто замовляють виступи музичних груп (живу музику) і послугу обслуговування.

Наша рекомендація: вирішили організувати захід на 20 гостей, то без послуг офіціантів або барменів не обійтися. Офіціанти у білосніжних кітелях зі срібними підносами, келихами шампанського миттєво піднімуть рівень заходу в очах гостей.

З іншого боку, нам з досвіду відомий мільйон прикладів, коли на заході для 30-40 осіб в Києві та Одесі колеги обслуговували себе самі, без допомоги персоналу. Для цього уся їжа має бути в дуже зручному посуді: в порційних скляночках, на довгих шпажках, в щільних кошиках і не лише. А логістику заходу треба продумати до дрібниць, щоб не створювався хаос.

На невеликих заходах часто розставляють не великі столи зі стільцями, а високі барні столики, за якими зручно стояти, дегустувати їду й обговорювати останні новини. А ось живі виступи можна або не проводити, або замінити на звичайну музику з колонок. Упор же зробити на недорогому оформленні залу. Вам допоможуть живі сезонні квіти, свічки, камені, красиві тканини й не лише.